Piráty z Napajedel vyšla předvolební kampaň na 23 102 korun

06. 10. 2018
Piráty z Napajedel vyšla předvolební kampaň na 23 102 korun
Piráty z Napajedel vyšla předvolební kampaň na 23 102 korun

Celá kampaň před volbami do zastupitelstva města Napajedla vyšla místní Piráty na sumu 23 102 korun včetně DPH. Půjde pravděpodobně o jednu z nejnižších částek, které strany a hnutí v Napajedlích do předvolební kampaně vložily. Část z této částky, konkrétně 1 100 korun, navíc posktytl dárce pro reklamu na sociálních sítích. Přímo Piráti tak ze svého rozpočtu utratili 22 022 korun.

Mimo zmíněnou online reklamu investovali nejvíce do video spotů. Například do billboardů nebo jiné velkoplošné outdoorové reklamy nedali ani korunu. Nadále potvrzují svůj postoj, že do předvolebních kampaní není nutné vkládat milionové sumy.

“Se zvědavostí se těšíme na finální přepočet ceny za jeden hlas a za obdržený mandát.”

rozpocet2018


Autor článku

Michal ŠtěpaníkMichal Stepanik

Michal Štěpaník

elektrotechnik
člen kontrolního výboru


michal.stepanik@pirati.cz